Forum
            RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

RejestracjaRejestracja
 ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
  Kontakt z supportem Lenovo (gwarancja) 
Autor Wiadomość
kal3jdoskop
Wysłany: Sob 15 Lut, 2014   Kontakt z supportem Lenovo (gwarancja)





Dołączył: 14 Paź 2009
W moim laptopie (G580) zaczęło coś niedomagać (i wygląda to dość poważnie). Komputer mam jeszcze na gwarancji (rocznej), więc chciałbym skorzystać z usług serwisu (sam nie chcę nic wewnątrz majstrować, bo czytałem, że podobno serwis Lenovo bardzo chętnie zrzuca odpowiedzialność na klienta, nie mam na 100% pewności czy to prawda, ale wolę nie kombinować). Sęk w tym że mają jakąś wyjątkowo niejasną stronę, z której nawet nie do końca rozumiem, co mam zrobić, aby zgłosić komputer do naprawy. Po pierwsze jest tam jakiś rozdział na produkty Think i Idea (nie mogę znaleźć w dokumentacji komputera, do której kategorii miałby się on zaliczać), zależnie od którego można (bądź nie), skorzystać z opcji "submit a service request". Po kliknięciu na tę opcję zostaję przeniesiony do... supportu IBM z prośbą o rejestrację. Sama strona Lenovo niby ma wersję polską, ale po przejściu do opcji odnośnie gwarancji/naprawy wszystko jest po angielsku. Nie mam specjalnie problemów z tym językiem, ale wolałbym się skontaktować z polskim supportem, żeby uniknąć jakichś niedomówień czy dwuznaczności "międzyjęzykowych".

Czy ktoś może już korzystał z supportu/gwarancji na produkt Lenovo i mógłby mi pomóc w tej sprawie? Z góry dzięki wszelką pomoc!

_________________
Od przybytku głowa jednak boli


 
     
Darkin
Wysłany: Sob 15 Lut, 2014   





Dołączył: 26 Sie 2005
Skąd: Kutno
Hmm, a nie lepiej odnieść laptopa do miejsca jego zakupu niż samemu się w to bawić? ;) No chyba, że zamawiałeś wysyłkowo przez neta.

_________________


"On battlefield name means nothing" - Solid Snake
 
 
     
zbyszek13
Wysłany: Sob 15 Lut, 2014   




Dołączył: 09 Mar 2013
Reklamuj u sprzedawcy. Poza tym polecam lekturę ustawy o sprzedaży konsumenckiej:

http://isap.sejm.gov.pl/D...=WDU20021411176

A tu masz esencję tej ustawy:

http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

Pzdr

 
     
szymon5596
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014   





Dołączył: 07 Maj 2009
Mój Lenovo Y580 po zakupie się lekko przegrzewał, zacinały wszystkie gry, na dodatek u góry ekranu wystawała (i nadal wystaje) kawałek jakiejś folii. Próby zgłoszenia usterki spełzły na niczym, podobno jedyna możliwość to było osobiste dostarczenia laptopa do Warszawy, więc zrezygnowałem z reklamacji (gdyby mi udowodnili jakoś, że to moja wina musiałbym płacić za wszystko, a podobno lubią tak robić...). Pogrzebałem w panelu sterowania karty (zmieniałem automatyczny antyaliasing i inne takie sprawy) i już od 2 miesięcy jest ok, choć idealnie też nie jest, bo spadła jakość wyświetlania grafiki... Więcej nic od Lenovo nie kupię, dopiero po fakcie się naczytałem, że kontakt z nimi jest beznadziejny, a produkty często wadliwe..

 
 
     
kal3jdoskop
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014   





Dołączył: 14 Paź 2009
Darkin napisał/a:
Hmm, a nie lepiej odnieść laptopa do miejsca jego zakupu niż samemu się w to bawić? ;) No chyba, że zamawiałeś wysyłkowo przez neta.


A powiem szczerze, że w pierwszej chwili nie przyszło mi to do głowy. Bazowałem na doświadczeniu, jakie miałem ze sprzętem Acera (gdzie sprawę zgłaszało się częściowo mailowo, częściowo telefonicznie - w sumie do tej pory nie bardzo wiem, po co była ta "telefoniczna" część, skoro i tak musiałem wszystko dokładnie "zrelacjonować" również w mailu; no ale żeby nie było - tam wyszło naprawdę elegancko, netbook powędrował przez kuriera, wrócił po tygodniu (okazało się, że najbliższy serwis acera był... w Czechach :P ), i wszystko było bez zarzutu naprawione), stąd też próbowałem pójść tym samym tropem w przypadku Lenovo. Ostatecznie chyba się zdecyduję na wojaż do sklepu i zdanie tam sprzętu, skoro jest taka opcja.

_________________
Od przybytku głowa jednak boli


 
     
Darkin
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014   





Dołączył: 26 Sie 2005
Skąd: Kutno
kal3jdoskop napisał/a:
Ostatecznie chyba się zdecyduję na wojaż do sklepu i zdanie tam sprzętu, skoro jest taka opcja.


Cokolwiek co byś nie kupował, sklep w którym dokonałeś zakupu reklamację przyjąć musi. Raz jedyny oddając czajnik do reklamacji w Media Expercie babka poradziła mi bym osobiście zaniósł do serwisu bo oni na to mają bodaj 3 dni, a ja sobie to załatwię od ręki tego samego dnia ;)

_________________


"On battlefield name means nothing" - Solid Snake
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


   130x40




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2001-2013 Markolf.pl, serwis należy do Kolektywu gram.pl